DARMOWA DOSTAWA OD 120 PLN

Najczęściej Zadawane Pytania

O DARTFROG

Skąd jest DARTFROG odzież sportowa ?

DARTFROG odzież sportowa, jest polsko amerykańską firmą. Nasza siedziba znajduje się w USA, stąd też wysyłamy nasze rzeczy do obu Ameryk, Australii, Nowej Zelandii i Azji Wschodniej. Produkcja odzieży DARTFROG, odbywa się tylko i wyłącznie w Polsce i to właśnie z Polski wysyłamy nasze rzeczy do państw Unii Europejskiej, na Bliski Wschód oraz do Azji

Gdzie produkujemy i jak dbamy o środowisko

Wszystkie nasze produkty są tworzone i produkowane tylko w Polsce. Wszystkie materiały używane przez nas i naszych dostawców pochodzą wyłącznie z Polski, Niemiec i Stanów Zjednoczonych. Będąc firmą całkowicie europejską podlegamy bardzo rygorystycznym zasadom w zakresie ekologii i dbałości o naszych pracowników, stosowania do produkcji surowców wtórnych, stosowania barwników nieszkodliwych dla środowiska, utylizacji odpadów tylko w sposób całkowicie kontrolowany. Właśnie to że nie przenieśliśmy produkcji do któregoś z krajów Azji obniżając tym samym znacznie koszty to nasz mały wkład w lepszą przyszłość naszej planety.

Skąd nazwa i czym właściwie jest DARTFROG ?

DARTFROG to nazwa własna żab. Te płazy są uważane za jedne z najbardziej toksycznych lub trujących gatunków na Ziemi. Żyją w lasach deszczowych Ameryki Południowej, ale z powodu nieodpowiedzialności ludzi i nadmiernego wylesiania, wielu z nich grozi wyginięcie. Szukając nazwy naszej firmy zwróciliśmy uwagę na to, że żaby te są piękne, kolorowe, wyróżniają się na tle wszystkiego, co je otacza, a także są bardzo niebezpieczne i mimo cudownego wyglądu trzeba na nie uważać, czyli dokładnie takie, jak nasza docelowa grupa klientów.

Zwroty i Wymiany

Kiedy i co możesz zwrócić ?

Możesz zwrócić nasze rzeczy w ciągu 14 dni od momentu zakupu. Rzeczy, powinny być czyste, nie prane, nie noszone, bez śladów makijażu. Zastrzegamy sobie prawo do potrącenia 50% kwoty zwrotu jeżeli przedmiot, nie zostanie odesłany w stanie nie naruszonym. Zwrot kwoty zakupu otrzymasz w terminie do 14 dni roboczych od momentu kiedy otrzymamy przesyłkę, zwrotną. Za zwroty odpowiedzialna jest siedziba firmy znajdująca się w USA.

Jeżeli produkt który kupujesz oznaczony jest jako "ostatnie sztuki" zwykle otrzymujesz go w bardzo dobrej cenie, często poniżej naszych kosztów produkcji, w takim wypadku jeżeli chciałabyś zwrócić zakupiony produkt, zostanie potrącone 40% kwoty za ponowne magazynowanie, przepraszamy za tą niedogodność ale kiedy kupujesz ostatnią sztukę zwykle jest ona przez nas na stałe usuwana z systemu i nie jesteśmy w stanie już jej sprzedać.

W przypadku jeżeli zwracasz przedmioty, które zostały do Ciebie wysłane bez opłaty da dostawę, zastrzegamy sobie prawo do potrącenie kosztów wysyłki, z kwoty zwrotu. To samo ma miejsce, jeżeli zwracasz jeden z przedmiotów który pozwolił Ci uzyskać darmową wysyłkę i jeżeli po potrąceniu ceny zwracanego przedmiotu, wydana kwota nie pozwalałaby na zakwalifikowanie Twojego zamówienia do darmowej dostawy.

Jak zwrócić zamówienie ?

Niestety, nie możemy jeszcze zapewnić bezpłatnych zwrotów. Klienci są odpowiedzialni za koszt wysyłki zwrotnej, dlatego wybierz dostawcę, który jest dla Ciebie najbardziej przystępny.

UWAGA: (pamiętaj o wysyłaniu przesyłek z możliwością śledzenia, w przeciwnym razie jeśli paczka do nas nie dotrze nie będziemy w stanie jej odszukać, a co za tym idzie uznać zwrotu)

○ Nadaj paczkę na poczcie lub korzystając z wygodnej dla Ciebie usługi

○ Wypełnij formularz na stronie, upewnij się, że podałeś wszystkie informacje (formularz zwrotu)

○ Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni roboczych od dostarczenia do nas przesyłki zwrotnej.

Gdzie wysłać zwrot ?

Wyślij proszę zwrot na poniższy adres:

DFwear LLC "zwrot"

Łąkowa 3/5/201 

Łódź, 90-562 

Czy mogę wymienić swoje zamówienie ?

Oczywiście, że tak i zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby proces był jak najprostszy i najszybszy.

Jeżeli rzeczy które chcesz wymienić zostały wygrane przez Ciebie w, którymś z naszych konkursów wymiana zostanie dokonana, z tym że zostanie naliczona dodatkowa opłata w wysokości 30 PLN, co pozwoli nam pokryć koszty wynikające z dodatkowej wysyłki oraz obsługi Twojej wymiany.

Jak dokonać wymiany ?

• nadaj paczkę na poczcie lub korzystając z wygodnej dla Ciebie usługi

• wypełnij formularz wymiany na naszej stronie, upewnij się, że podałeś wszystkie informacje, link do formularza znajdziesz poniżej

(formularz wymiany)

• jak tylko otrzymamy Twoją przesyłkę niezwłocznie wyślemy nowe produkty,

UWAGA: (korzystaj tylko z usług, które pozwalają na śledzenie przesyłki, jeśli paczka nie dotarła do nas i nie mamy numeru śledzenia to nie ma możliwości jej odnalezienia i realizacji wymiany)

WAŻNE: Produkty oznaczone nagłówkiem „ostatnie sztuki” nie podlegają wymianie

Gdzie wysłać rzeczy, które chcę wymienić ?

Wyślij proszę paczkę na poniższy adres:

DFwear LLC "wymiana"

Łąkowa 3/5/201 

Łódź, 90-562

Otrzymałaś niewłaściwe lub uszkodzone produkty ?

Naszym priorytetem numer jeden jest jakość naszych produktów i zadowolenie naszych fantastycznych klientek, ale błędy mogą się zdarzyć każdemu. Jeśli coś jest nie tak z produktem, albo otrzymałaś niewłaściwe rzeczy, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:

○ zrób zdjęcie uszkodzonego produktu, bądź niewłaściwych produktów

○ wyślij proszę maila ze zdjęciami oraz informacją na adres contact@dartfrogwear.com

○ nasz dział obsługi klienta zajmie się Twoim problemem w ciągu 48 godzin i rozwiąże problem.

Czy mogę osobiście wymienić produkty ?

Niestety ze względów logistycznych, wymian produktów dokonujemy tylko i wyłącznie po przesłaniu ich do jednego z naszych magazynów w USA lub Polsce.

Wysyłki

Ile kosztuje wysyłka ?

Stosujemy tylko i wyłącznie dwie stawki,, jeżeli Twoje zamówienie jest mniejsze niż 120 PLN to koszt wysyłki kurierem DPD, lub InPost wynosił będzie 11,90 PLN, natomiast wszystkie zamówienia powyżej 120 PLN wysyłamy całkowicie za darmo.

W jakim czasie realizujemy zamówienia ?

Realizacja zamówienia zajmuje zwykle około 1-3 dni roboczych. Nasze produkty wysyłamy od poniedziałku do piątku.

Przy okazji specjalnych akcji promocyjnych takich jak Black Friday, w okresie przedświątecznym, czy w okresie wakacyjnym, realizacja zamówień może wydłużyć się do dwóch tygodni. Jednak zawsze staramy się realizować wszystkie zamówienia w jak najkrótszym czasie.

UWAGA: Ze względu na utrudnienia związanie z pandemią COVID-19, zastrzegamy iż realizacja zamówień może trwać do dwóch tygodni, jest to wynikiem problemów w całym łańcuchu dostaw, a także zdecydowanie częstszą niż zwykle absencja naszych pracowników.

Jak szybko otrzymam moje zamówienie ?

Zwykle w przeciągu 2-3 dni od momentu wysyłki.

Jak mogę sprawdzić status zamówienia ?

Status swojego zamówienia najłatwiej sprawdzić na naszej stronie, również w momencie realizacji powinnaś otrzymać potwierdzenie wysyłki wraz z numerem nadania na swój adres email.

Twoje zamówienie

Co zrobić jeżeli paczka nie dotarła ?

Po pierwsze niczym się nie martw

Najpierw sprawdź numer śledzenia, który otrzymałeś mailem, lub sprawdź status swojego zamówienia na naszej stronie www. Jeżeli status przesyłki nie jest aktualizowany, albo zauważysz cos niepojącego, skontaktuj się z nami wysyłając email na adres contact@dartfrogwear.com albo przy pomocy Messengera znajdującego się na naszej stronie. Zwykle jest to tylko mały problem, który, będzie w stanie rozwiązać w ciągu kilku godzin. W każdym razie pomożemy Ci od razu, a najważniejsze NIE MARTW SIĘ bo na pewno rozwiążemy problem i nie zostawimy Cię z niczym ;-)

Czy mogę zmienić swoje zamówienie ?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, prawdopodobnie będziemy mogli dokonać zmian,

Najlepiej skontaktuj się z nami używając Messangera na naszej stronie i zobaczymy co da się zrobić.

Czy mogę anulować swoje zamówienie ?

Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z nami używając Messangera na naszej stronie. My zobaczymy co da się zrobić. Po nadaniu paczki nie możemy jej już anulować.

Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić adres dostawy ?

Tak, możemy zmienić adres dostawy, o ile Twoja przesyłka nie została jeszcze zapakowana i wysłana. Najlepiej skontaktuj się z nami przy pomocy Messangera na naszej stronie i zobaczymy co możemy zrobić.

Masz problemy z kodem rabatowym ?

Jeżeli masz problem z kodem rabatowym skontaktuj się z nami przy pomocy messangera na naszej stronie, a my chętnie rozwiążemy zagwozdkę.  

Loading...